Publicat de: Cosmin | 21 decembrie, 2008

Guess who’s back? Back again…

Se pare că am revenit după o mică „vacanță” nedorită. Ce s-a întâmplat în acest timp? Din motive subiective a trebuit, alături de câțiva colegi, să îmi schimb apartamentul. Acest lucru a implicat mai multe „evenimente”: mutatul lucrurilor personale de colo-colo, a trebuit să ne împrumutăm cu 1.400 RON, am plătit datoriile la fostul apartament, la cel nou am dat banii pe chirie și garanție etc.

Acum hai să ne punem net! Cu AirBites ne-am lămurit de mult, așa că am fost la cei de la RDS. Facem contract pe o perioadă nedeterminată, iar când să plecăm află cu stupoare că vom fi conectați după o lună sau în cel mai rău caz în maxim 3 luni. După afirmația asta vă dați și voi seama că noi o să pupăm net tocmai la primăvară. Cel mai mult mă intrigă faptul că infrastructura rețelei este deja făcută la noi în scară. Proprietara apartamentului în care stăm acum a avut și ea net de la RDS, iar cablul atârnă deasupra ușii. Mai mult de 15 minute nu durează să vină un individ să tragă un cablu de pe scară la noi pe hol, apoi să ne dea un username și o parolă. Înțeleg că sunt o firmă mare și că au multe cereri, dar să aștept 3 luni pentru o chestie de 15 minute e inadmisibil. De parcă ar avea un singur om pe teren.Whatever…

Nu prea avem ce face în privința asta. La OPC deja sunt sute de reclamații la adresa RDS, majoritatea dovedite a fi adevărate. Una în plus nu cred că ar face mare diferență. And now we play the waiting game…

Partea bună e că a venit vacanța, motive să plec 2 săptămâni din Iași sunt destule, așa că iată-mă în Galați. În sfârșit internet de calitate pe care pot să mă bazez. Se apropie sărbătorile de iarnă și vreau pe calea aceasta să le urez celor de la AirBites veșnic Crăciun F**** și tradiționalul La M*** RDS!


Lasă un comentariu

Categorii