Publicat de: Cosmin | 27 mai, 2009

I mean… like… the weirdest phone call…

Săteam în pat şi îmi vedeam de treaba mea, mă uitam la CSI: Las Vegas. Deodată sună telefonul, dar numai pentru 2 secunde. Pun pause la film, iau telefonul în mână să văd cine ma caută… numărul nu îmi era cunoscut. M-am gândit că o fi vre-un prieten apropiat care a rămas fără minute/credit şi a dat apel de pe numărul altcuiva.

Ei bine, sun înapoi. Supriză însă, vocea nu îmi era cunoscută. O fată îmi zice „Bună! Cu cine stau de vorbă?”, la faza asta am rămas blocat. Adică… ea îmi dă bip şi tot ea mă întreabă cu cine stă de vorbă?! Am ascultat ce a avut de spus şi „conform teoriei conspiraţiei” numărul meu de telefon (pe care îl am de mai bine de 5 ani) a fost al ei până acum juma’ de an. Săraca a pierdut cartela, dar mai avea numărul în agendă. După 6 luni ce se gândeşte fătuca?! „Oare pe unde umblă carteluţa mea migratoare?” În fine, spre sfârşitul conversaţiei am dat de înteles că ea se înşeală amarnic. Şi-a cerut scuze, cu toate că nu ştia sigur pentru ce.

După ce am închis am stat şi am reflectat asupra conceptului „2 persoane cu un singur număr de telefon”. Nu aveţi idee cât de departe mă poate duce mintea :)). Singura explicaţie pe care pot să o găsesc pentrul telefonul primit e că cineva cunoscut mie a încercat o glumă, fără succes… ori nu m-am prins eu de poantă…


Răspunsuri

  1. Man, thanks for the idea!

  2. Cum numarul tau e 0744444444 e foarte usor, mai ales dupa ce ai tras ceva (praf de pe strada, gaze de esapament, deseuri industriale, etc) sa mai gresesti o tasta sau vreo 5 😛


Lasă un comentariu

Categorii